Nog één week te gaan voordat de verbouwing begint

1 april 2018

Paasweekend! Dit weekend hebben we weer de nodige voorbereidingen gepleegd. Donderdag is de kachel opgehaald en naar een nieuwe eigenaar gegaan. Vrijdag is de inloop kledingkast door de nieuwe eigenaar opgehaald.

We hebben de garage opgeruimd en op de zolder hebben we een unit om de trap getimmerd. De unit is om te zorgen dat we minimaal stof krijgen op zolder waar we de komende maanden (vanaf volgend weekend) zullen gaan slapen en werken. De unit hebben we gemaakt van OSB-platen en deze hebben we zoveel mogelijk heel gehouden, zodat we ze straks nog kunnen gebruiken voor wat andere werkzaamheden aan het einde van de klus in huis.

In de garage hebben we diverse zaken weer naar buiten gedaan, zodat we meer ruimte in de garage krijgen om ook bij wat slechter weer een normale omgeving te hebben. In de garage gaan we onze terrasmeubel neerzetten en op de werkbank een kookplaat en combi-magnetron, zodat we daar eten kunnen koken en opeten.

Volgend weekend komen ze als het goed is de keuken eruit halen. Tevens gaan we dan definitief het bed naar zolder doen en de andere meubels in de opslag brengen.